ژانر‌ها: Sport

دانلود سریال GLOW زیرنویس فارسی

دانلود سریال GLOW

«روث وایلدر» که در رشته بازیگری موفق نشده تصمیم می‌گیرد همراه چند زن دیگر در شوی «گلو» یا همان مسابقات کشتی کج شرکت کنند. او با کارگردان این شوی کشتی یعنی «سم سیلویا» مشکل پیدا می‌کند، چون روث اعتقاد دارد کارگردان زیادی در حرکاتش بزرگنمایی می‌کند. از طرفی یکی از دوستان قدیمی او به اسم «دبی» وارد رقابت می‌شود. مشکل این دو رقیب از جایی شروع می‌شود که «روث» با همسر «دبی» وارد رابطه عاشقانه می‌شود و دبی بعد از فهمیدن این موضوع با روث دعوا می‌کند، این دعوا تبدیل به یک مبارزه تمام عیار می‌شود که سرنوشت روث در رشته ورزش کشتی کج به آن گره می‌خورد.

قسمت دهم (آخر) فصل سوم اضافه شد

دانلود سریال Heels زیرنویس فارسی

دانلود سریال Heels

روایت دو برادر و رقیب، یکی شرور، و دیگری قهرمان بر سر ارتقا کشتی پدر فقیدشان که برای جلب توجه ملی در شهر کوچک جورجیا تلاش می کنند.

دانلود سریال One Tree Hill زیرنویس فارسی

دانلود سریال One Tree Hill

برادران ناتنی لوکاس و ناتان اسکات بین خویشاوندی و رقابت در زمین بسکتبال و در قلب دوستان خود در شهر کوچک ، اما نه چندان آرام Tree Hill ، کارولینای شمالی ، تجارت می کنند.

دانلود سریال Kingdom زیرنویس فارسی

دانلود سریال Kingdom

درامی خانوادگی واقع در جهانی تیره و خونین که ترکیب شده با هنرهای رزمی، فرانگ گریلو (فرار از زندان) در نقش "آلوی کولینا" ظاهر شده، یک ستاره ی ورزشی افسانه ای که صاحب یک سالن ورزشی می باشد و میخواهد نسل بعدی مبارزان را تربیت کند، جوآنا گویینگ (House Of Cards) نقش همسر معتاد و عجیبش را بازی میکند.

دانلود سریال Blue Mountain State زیرنویس فارسی

دانلود سریال Blue Mountain State

سه دانشجوی تازه وارد در دانشگاه میدوسترن عضو تیم فوتبال می شوند و باید فوراً خود را با زندگی دانشگاهی، حقه های فوتبالی، دختران و بیگاری های تمام وقت سازگار کنند...

دانلود سریال Blue Lock زیرنویس فارسی

دانلود سریال Blue Lock

بازیکنان فوتبال دبیرستانی از کل ژاپن جمع می‌شوند تا در یک پروژه برای طراحی بهترین و خودپرست‌ترین بازیکن خط حمله‌ی فوتبال جهان مشارکت کنند.